Support & Klachtenprocedure

Bij Vos Web Designs hechten we veel waarde aan tevreden klanten. We staan klaar om vragen, opmerkingen of klachten snel en professioneel af te handelen.

1. Support en bereikbaarheid

  • Support is beschikbaar via e-mail op support@voswebdesigns.nl.
  • Wij reageren doorgaans binnen 1-2 werkdagen.
  • Spoedvragen (bv. downtime of beveiligingsissues) krijgen prioriteit.

2. Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Volg dan onderstaand stappenplan:

  1. Stuur uw klacht zo volledig mogelijk naar klacht@voswebdesigns.nl.
  2. U ontvangt binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie.
  3. Indien nodig nemen wij telefonisch of schriftelijk contact op voor toelichting of oplossing.

3. Escalatie

Komen we er samen niet uit? Dan kunt u, indien van toepassing, het geschil voorleggen aan een onafhankelijke bemiddelingsinstantie of de bevoegde rechter.

Laatste herziening: juli 2025